alkohol bra mot reumatism

I SVD kan man i dag läsa att alkohol är bra mot reumatism, synd då att jag inte är storkonsument av den varan..
Fast det är väl aldrig försent att bli....

Annars sitter vi på Grännastrandens camping och regnet öser ner. Vi har i dag gått de 700 metrarna till grännas huvudgata och sett lite polkagristillverkning och barnen fick förstås varsin klubba. Jag kikade i några små krimskrams affärer, vi handlade mat och gick hem. Spännande dag!
Barnen kollar på Bolt och jag försöker surfa på ett slött när och Johans är orolig över elkostnaden så han är i receptionen och kollar läget. De har nämligen elmätare här och man betalar alltså för den ström man gör av med.

Nu slåss barnen så jag ska rycka in och reda upp.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0