Snart Fredag

Jajamensan, i morgon är det fredag igen! Härligt!
Fast J ska på kick off till Säfsen och jag ska ha jippolopp på lördag och så är ju Hällberga Loppisen på söndag mellan kl 10 och 14. Men då rycker svärföräldrarna in och leker med barnen, kanske blir det en skridskotur eller skidtur, vem vet? Eller kanske Hugo har feber igen för han känndes lite varm efter 2.a sprutan som han fick i dag.
Leo fick ingen spruta pga hostan.
Han fick däremot vara med mig på travet en sväng, sen åt hela familjen lunch fr Spicy Hot, Jättegott!
Därefter har jag varit på möte om Hällbergas framtid....

Så i morgon är det alltså fredag och jag ska be barnen ge sin mamma sovmorgon, vad tror ni om det??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0