Pigg som en lärka

Nja kanske inte riktigt men febern är borta. Kvar är den jobbiga hostan och lite rinnande fr näsan men Hugo far omkring som en galning. Han har även varit ute på altanen och lekt en stund.
I dag ska vi efter lunch åka till travet där jag ska få en underskrift.
Tänk att snart är min arbetsträning slut och jag börjar arbeta igen! Det ska bli så kul! (Och lite jobbigt att gå upp tidigt och komma hem sent)
Jag hoppas bara jag blir lite bättre i lederna, de senaste veckorna har jag varit jättestel när kvällen kommer och på natten kan jag knappt ta mig upp ur sängen. Riktigt jobbigt faktiskt men det hjälper inte att klaga.

I morse hörde jag Leo som hostade en massa men jag hoppas han klarar sig. Har inte lust med en vecka till med sjukt barn.  Fast vem bryr sig om vad jag har lust med?
Men är Leo sjuk kan jag ändå fixa med praktiken, han roar sig bättre på egen hand än Hugo.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0