Nytt år, Nya möjligheter!

Ja efter en superdupertrevlig nyårsafton och en mysig campingtur har vi åter landet här hemma. Nu smider vi planer för framtiden, mest i inredningsväg, semesterplaner och andra roliga planer.
Detta år kommer att bli fantastiskt på alla sätt och vis.

Vi har som sagt hunnit med att campa 3 nätter, Leo har åkt slalom, hela familjen har införskaffat skridskor och premiäråkte i går kväll med moster och Jimmy. Tur Jimmy var med och kunde stötta ena sonen för deras mamma var inte så jättehaj på skridskor, men kul var det!
I dag har vi varit på kalas och i morgon ska vi åka till Arboga och bada med örebrosläktet. Och förhoppningsvis kan jag & min man slinka in på Ikea och handla lite smått och gott. Vi får se om jag lyckas lura älsklingen att fortsätta till Örebro...
Sen åker tyvärr J iväg med sina Örebrokompisar tors-sön och lämnar mig ensam med busungarna i kylan. Just nu har vi minsu 27 grader och när J är borta ska det bli minus 34, härligt!!
Vi får roa oss bäst vi kan, tur att huset är stort!!

Nu väntar sängen så jag ska orka simma i morgon!

Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0