Mera vill ha!!!

Jag skulle så gärna vilja ha nya sängar till killarna, med lådor under. Men det är bara en dröm, deras sängar de har nu är bara 2 år och lär få hänga i ett tag till, men drömma kan man ju!


Denna kommer ifrån Mio


Med detta till


Å en sådan i sängen istället för de vita lådorna.


En liten sittpuff

Eller varför inte denna säng:

Fast en sån skulle jag som är så händig kunna göra själv! Jag kan faktiskt klä om en sänggavel!

Och slutligen skulle denna kudde platsa i soffan, vår vita soffa!


Alla dessa skönheter kommer ifrån Mio.

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Den översta sängen var ju jättefin, en sån skulle jag vilja ha till min dotter också, men som sagt drömma kan man ju..

2010-01-11 @ 14:49:19
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0