Jag har världens bästa föräldrar

Nu denna vecka då bara Leo gått i "skolan" och Hugo varit sjuk har jag blivit bortskämd med att mamma & pappa har lämnat Leo på morgonen, Leo har fått åka morfartaxi.
De har även hämtat honom mån och tis vilket Leo har tyckt vart jättekul! Det är ju inte ofta som de hämtar eller lämnar annars precis.
Det har varit jätteskönt då Hugo haft runt 40 graders feber att slippa släpa ut honom då.

Min snälla pappa skottade t o m vår uppfart när det snöade herrom dagen, Tack!

Så TACK ni är världens bästa mamma & pappa samt morfar & mormor. Kan inte vara bättre!

Även min syster är världens bästa, hon ställer jämt upp och hjälper till med det som behövs.

Vi älskar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0