Ännu mer sjukstuga

När ena barnen är någelunda frisk börjar nästa att hosta och få feber så jag är fortfarande hemma med sjukt barn.
Leo fick feber i lördags kväll men är nu feberfri men hostar däremot en massa. Själv har jag lite ont i halsen och är väldigt väldigt stel, kommer knappt ur sängen, soffan eller vart jag nu slagit ner min rumpa.

Båda barnen är hemma i dag för jag orkade helt enklet inte gå och lämna Hugo i morse, men jag ska förbereda mig för att lämna honom i morgon. För snart börjar jag jobba och jag har liiite att fixa med tills dess.
Jag behöver även städa och handla inför min Me & I träff i morgon, ska bli kul att träffa lite roligt folk och kolla på fina kläder.

Nu kollar barnen på Diego, de har tjatat om programmet sen efter 8 i morse. (det börjar 11.10)

Kram på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0