Solo med kidsen

Johan har rymmt sin kos igen - denna gång till de värmländska skogarna och svenska rallyt med ett gäng "skolkompisar".
Men det går ingen nöd på oss här hemma, vi har i dag hämtat ut nya husvagnströjor fr Me & I
sen har min kära mamma varit här och vi skulle försöka oss på att fylla i en statistik som ska lämnas in på måndag, men det var inte så lätt me två trötta barn här hemma. Nåja, vi får väl fortsätta en annan dag.

I morgon är det fredag igen, veckorna verkligen flyger iväg nu när jag jobbar, arbetar ju 6 dagar/v så jag har fullt upp. I morgon kväll ska jag och killarna gå med övriga släkten + en massa vänner på Tacobuffe på travet, skönt att slippa laga mat och trevligt med sällskap.

Sen blir det en slapparlördag innan jag åter har kurser på söndag igen. Ska justera mina arbetstider eftersom det blev två knattekurser på söndagar, vilket innebär att jag kan sluta tidigare på fredagar med start nästa vecka.

Nu ska jag strax inta sängen där nere, där mina sötnosar redan ligger, är så himla trött nuförtiden...

Kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för tipset om vantarna! Jag får fortsätta mitt sökande ;) Ha det så bra med kidsen - de äldre pojkarna får leka lite rally och skoter så är de nöjda sen hihi Vad kul att det verkar gå bra med jobbet, förresten! Kram

2010-02-11 @ 21:07:13
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0