Uppdatering

Mina mediciner jag fick på VC här i stan ger bra effekt och utslagen har minskat något. Annars har jag varit hos reumatologen och där fick jag sätta stopp för alla mediner förutom de från VC. Mina nässelutslag kan bero på att jag var täppt när jag fick medicinen eller på att jag inte tål själva medicinen, min kropp har sagt STOP, det räcker.
Annars kan man vara "allergisk" mot själva viruset och på så sätt få utslag. Konstigt!
Men jag fick iallafall genomgå en rad undersökningar i dag, hjärt och lungröntgen, röntgen av bihålor och näsan.
Odlingar i näsan och svalg + 10 rör med blod. Att ta odling i näsan är inget jag rekommenderar, det är så himla obehagligt, man både gråter och nyser.

Men men nu är jag grundligt utredd och reumatologen kommer att anmäla händelsen till läkemedelsverket och så har han tills på måndag på sig att fundera ut vad som händer med mig i fortsättningen, för det lät inte som att han vågar ge mig mer Remicade.
Nåja det blir säkert bra, jag litar på min doktor som skrattade och tycker det är så kul när jag är där för att jag är så glad trots allt. Han skulle bara veta hur glad jag är när jag är hemma.....

Nej dags att inta sängen, godnatt

ps, glömde ju bort att båda barnen har nära 39 graders feber igen samt att Hugo spytt några gånger till nu i kväll....härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0