Tack för er omtanke

Tack för alla uppmuntrande ord, det värmer! Så dålig som jag varit de senaste veckorna har jag nog inte varit sen Leo föddes.
Men i fredags kväll ringde frälsaren, en reumadoktor jag aldrig träffat och sa att jag kunde ta kortison över helgen och vips fick jag sova mer än en timme i taget.
Tyvär vaknade jag av att mitt ringfinger värkte och var rött/blått och det kliade så fasligt. Mina vigselringar hade ju suttit fast i över 3 v men de senaste 3 dagarna var de nästan orörliga så jag åkte in till guldaffären och de fick såga av dem tyvärr.
Inte något kul eller lätt beslut men vad gör man? Det var liksom fingret eller ringarna...
Nåja de blir nog fina igen och jag blir en aningens fattigare...

MEN nu är antibiotika kuren slut och jag går emot ljusare tider och mediciner, aldrig hade jag trott jag skulle bli så glad över några mediciner.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Din stackare... Skönt att det verkar ha vänt! Kram

2010-04-25 @ 22:01:36
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0