Summan av alla undersökningar

Vet jag int riktigt men proverna var inte bra så jag står på en Amimoxkur i all oändlighet känns det. Och till den två Brufen innan läggdax. That´s all och det gillar inte mina leder som strejkar hej vilt, särskilt på natten då man ska ligga stilla i sin säng och sova, nä då värker axlarna så man får rotera mellan mage, rygg och på sidan.
Och det gör djävulsk ONT. Ville bara berätta det ifall ni råkar stöta på mig och mitt humör inte är på topp.
För övrigt så är fötter och händerna svullna men det är jag så van vid så jag tänker inte riktigt på. Fast när jag skulle prova skor i lördags var det inte kul...

Annars är BÅDA barnen på dagis och jag har fixat lite jobb. Ska äta lunch och sen bege mig till travet och kvällens kurser. Skönt att komma iväg lite och inte tänka på sig själv för en stund.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Styrkekram från mig!

2010-04-20 @ 07:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0