Hej fr Säfsen

Sitter i mysiga husvagnen och lyssnar på P3 (ända kanalen som gick att få in), hör J läsa saga för barnen i bakgrunden. Utanför har mörkret lagt sig och jag skulle gissa att de flesta sitter och kollar på dumburken här på campingen.
Resan gick bra, vi stannade på Åsby fr en toast och var nog framme vid  15.30-16. Träffade då Leo´s dagiskompis som har säsongsplats här så vi var uppe i deras husvagn en sväng.
Vi har ätit middag och barnen busat i husvagnen och J diskat.
Själv sitter jag med benet i högläge, är svullen från knäet till foten. Slog i benet i måndags och så är jag ju lite vardags svullen men detta tar alla rekord. Folk tror väl att jag redan åkt skidor...

Vill bara avsluta med att tacka min söta syster som bor hos oss så jag varnar alla tjuvar, ge er inte på henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0