Fortsatt upp och ner

Båda barnen hostar och är snoriga men Hugo är värst. Han har även feber på kvällar/nätter men är feberfri på dagarna. Så har det alltså varit av och till sean vi var i Säfsen med undantaget att han nu de senaste 3 kvällarna haft feber.
Själv är mina utslag nästan borta, kvar finns några röda pigmentfläckar som jag hoppas försvinner snart MEN jag är så otroligt stel i båda händerna så jag hoppas min doktor kommer med något jättebra förslag i dag efter 13 då han ringer.
Annars är det dags att jobba för mig efter lunch då J kommer och byter av mig. Denna vecka är det en massa aktiviteter på travskolan, endast i morgon tisdag är ledig så det är ingen bra vecka för barnen att vara sjuka. Men vi får göra det bästa av det hela för slen strålar utanför våra fönster och VÅREN är här!!

Nehe dax för mig att ta itu med all tvätt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0