Snart helg

Denna helg skulle det ha hänt en massa saker men då min söta syster har feber och är förkyld och min busunge till son har borrelia samt hosta och lite förkylning så tror jag inte att det blir någon kurs för min del, känns inte kul att åka bil i tre timmar själv men det trista är att nästa tillfälle för denna kurs är om ett år. Det känns inte heller rätt att låta först mina föräldrar och sen J´s föräldrar ta hand om en sjuk son, så hur gör man??
Tilläggas ska göra att J åker till Tyskland i kväll för att inhandla drycker till vårt stundande bröllop och kommer hem natten till lördag.
Kursen kommer som sagt nästa år igen + att jag då för skjuta upp slutprovet till nästa år men vad gör det? Då har jag ju över ett år på mig att plugga!
Sen kräver inte de på travet att jag går den nu heller även om det vore skönt att få den avklarad.
Ja hur ska jag göra??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att det är svårt. Man vill ju gärna vara hemma när barnen är sjuka. Som sagt det går fler tåg!!

Postat av: Linnea

Jag tycker du ska åka! Passa på att få lite egentid!! Hugo får nog annat att tänka på om han får vara med morfar och busa!!!

2009-09-03 @ 20:55:48
Postat av: Anonym

Gå kursen!

2009-09-04 @ 07:22:50
Postat av: Cathrine Iraeus

Om barnvakterna tycker att det är ok tycker jag att du ska åka! Det är väl bara typ 1½ dag? Skulle inte Johan vara hemma på söndag?

Lycka till!

Kram: Cathrine

2009-09-04 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0