Ur balans

Jag är helt ur balans, är skittrött och orkar ingenting. Trodde jag höll på att bli sjuk i måndags, jag frös och nös hela dagen. Tisdagskvällen var jag inte allas pigg men på onsdagen var det borta och i dag huvudvärk och två extremt påfrestande barn. Orkar och vill intte göra nåt, vill helst bara dra täcket över skallen och tjura.
Men det gr tyvärr inte för mina busungar är hemma och härjar så nu är det lekparken som är nästa mål sen håller jag en tumme för att min man kommer hem skapligt i kväll.
Skulle egentligen ha tagit barnen till stan för att handla presenter till Ebba & Melvin men känner att det är en dum idé just nu.
Får bli en shoppingtur med Leo ikväll eftersom han vill vara med och köpa till sin tjej Ebba.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0