Travskolekonferans

Just nu sitter jag på rummet i Aronsborg efter en dag med mkt skratt och diskussioner. Alla travskoleansvariga och ungdomsansvariga på landets travbanor verkar vara en samling galna och trevliga människor.

Aronsborg är en jättefin anläggning med ett fint spa och jättegod mat. Lyxigt med buffé till lunch och tre rätterns till middag. Ock sköna dux sängar på rummen, synd bara att jag glömde öronproppar då jag delar rum med en snarkande mamma....

För övrigt har Hugo nu fått feber och kraxar så J är hemma med båda barne och myser både tors och fre och Leo & Hugo har önskat att mamma tar med sig stooora godispåsar hem. Får se vad jag kan hitta längs vägen.

Ja det var allt för nu, om jag får tråkigt kanske jag återkommer efter middagen eller om det blir en sväng till baren, de andra deltagarna verkar väldigt pigga på baren..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0