Städning

I dag stod det städning på schemat + planering av travskolan på vårterminen samt att jag ska göra en enkät som föräldrar och barn som varit på våra kurser och läger ska svara på.
Jag har hunnit dammsuga övervåningen, tvättat 3 maskiner tvätt samt bytt till rena sängkläder åt samtliga familje medlemmar och ätit några jordnötsringar som belöning.

Planeringen går bra och jag väntar bara på svar från övriga ledare vilken dag de vill ha sina kurser på. Och enkäten har jag hittat en på nätet jag ska göra om lite så jag är på G.

Och sen ikväll ska vi gå ut och äta med grannarna och Fam CC på Thai Classic, ska bli trevligt att träffas igen. Mamma och pappa ska vara barnvakt och det ser barnen framemot.
Och i morgon är kidsen lediga från dagis och vi får hitta på nåt skoj, men utan bil då tyvärr.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0