Nallens dag

I dag är det Nallens dag och Leo skulle ta med sig en nalle till dagis som de skulle presentera vid samlingen.
Leo valde spiderman som sin nalle...
Jag försökte få honom att välja ett mer neutralt val men icke sa nicke, Spiderman fick det bli!



Nu ser ju Leo´s spiderman inte ut så här precis men ändå. Den spiderman Leo har är cirka 35-40 cm ång och inhandlades på loppis för en tia, lagom tycker jag.

Här hemma har jag och Hugo oxå firat Nallen eller rättare sagt hans hund som numera är hans trogne följeslagare. Han har hunden alltid med sig och oftast heter den Super Bolt.

Hugo mår mkt bättre men har fortfarande en envis och jobbig hosta kvar så vi får se om han får gå till dagis i morgon eller på torsdag.

Nu kommer lillkillen och ropar att vi ska pussla, hans nya favooritsyssla och han är jätteduktig på det faktiskt.
Så det är ett tips inför hans födelsedag, och gärna då Bamsepussel med ungefär 12 bitar eller något fler.

Kram på er och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Malin, ska vi bestämma en dag nästa vecka istället (för upphämtning av barnsäng mm)? Jag tänker mest på att ni har sjuka barn och att jag absolut inte vill bli sjuk. Kram Sara

2009-10-27 @ 20:12:05
URL: http://sarasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0