Målare

Här hemma målas det för fullt. Jag målade det blivande barnrummet, 3 väggar på 2 timmar! Sen kom J och målade den sista väggen på 5 min! Fast jag hade "hjälp" av två små killar när jag målade, en som målade bajskorvar på väggen och en som stoppade ner en massa saker i målarhinken.
I dag har J fått måla väggarna själv en gång medans jag o killarna tittade på och strax ska de målas en sista gång. Sen ska bara fondväggen målas 2 gånger och listerna och sen är rummet klart.
Killarna har inte bestämt vem som ska ha rummet, det har lutat åt Leo i dag men när han skulle sova sa han att Hugo skulle få det, så vi får väl se när det väl är klart. Tidigast torsdag kan vi börja flytta in saker där.

Och tillägga ska att det är nog första och sista gången jag målar ett rum, för det var inte det minsta kul och inte gick det fort heller, fick bara ont i armarna och händerna. Men då har jag provat iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0