Supertrött

Jag är supertrött jämt nu för tiden, spelar ingen roll om jag precis klivit upp ur den varma härliga sängen eller om det är mitt på dagen eller sena kvällen. Väldigt trist att alltid vara trött och därmed på ett ganska grinigt och dåligt humör.

Men i morgon måste jag vara vaken och alert några timmar då det vankas Mässa på Munktell i sambans med Breeders Crown finalerna på Sundbyholm på lördag.
Det är en mässa med hästauktion, seminarier och föreläsare och så ska vi göra reklam för travskolan. Ska bli kul förutom att jag måste ha vildbasarna med mig dit men mina föräldrar och Elin lär vara där så de kan roa busungarna emellanåt.

Men just nu sitter jag o väntar på min man som är ute och äter med några kunder, han måste nämligen hjälpa mig att fixa in lite bilder i en folder som min käre gamle vän P har fixat. TACK!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tröttmössa vi ses imorgon <3<3

Vi fixar vildarna tillsammans =)



Älskar dig syster <3<3

2009-11-05 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0