Mässa

I dag har killarna varit med mig på mässa i munktell hela dagen. De har roat sig med att rita, lekt med smådjur, gått på godisjakt och åter ritat och ritat. Superduktiga!
Efter det var vi hemma en sväng och de hjälpte mig att fixa tacos innan vi skjussade moster & Jimmy till stan, de skulle ut och svira.
Därefter blev det en glass på Mc Donalds för hela familjen i väntan på att vi skulle köra hem Mulle (häst) från munktell.
Stefan (marknadsansv) på Sundbyholm skulle vara konfrancier på middagen där i kväll och fick för sig att han skulle rida in på Mulle så mamma fick leda in honom bland 500 personer på löparbanan i munktell. Snacka om storstilad entré. Stefan var dessutom iklädd ett par skinnridbyxor, väst och cowboyhatt.
och därefter fick vi hela familjen köra hem den stackars hästen.
Och i morgon väntar V75 för min del och för övriga familjen väntar camping i Malmköping med grannarna. Jag beräknar anlända lagom till 3-rätters middagen....

Kram & Godnatt
jag ska sova medans J snällt får vänta på att E & J ska hem i natt, J får hämta dem i utbyte av barnvaktstjänster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0