Allt och inget

Jag har mått lite dåligt i några dagar, svullen i händerna, ont i ryggen, ena axeln och fötterna. har då tagit mer medicin som jag dock blir illamående av och måste då ta en annan medicin för att slippa illamåendet...
Det hela går runt men i dag är smärtan nästan borta och kvar finns lite pytte illamående.
Men då börjar nästa roliga grej, barnen ska i dag pricktestas för att se om de tål vaccinet och isåfall få sprutan på barn under övervakning i 1-2 tim. Och jag räknar kallt med att de blir sjuka av sprutan och ja ja tror de tål vaccinet och får sptutan. Vi ska vara där 15,30 så det känns som en lång kväll på sjukhuset.
Får väl locka med Mc Donalds efteråt eller nåt annat gott.

Annars rullar det på jobbmässigt, anmälningar till travskolan kommer sakta men säkert in och jag vet att jag kommer att fylla de 23 elever jag behöver för att uppnå målet pengamässigt. Det gäller att tänka positiva tankar.

Och till helgen blir det FEST eller middag för de otroligt snälla vännerna som ställde upp och hjälpte oss på bröllopet med fotografering och filmning. Barnfri middag så det ska bli trevligt att kunna sitta ner och prata i normal samtalston.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0