Vuxentid + shopping

Helgen som varit har bjudit på mkt egentid bara jag o J. Härligt!
Fast först var J på killkväll på fredagen, sen hade jag "tjejshopping" med syster yster & Lotta. tack för att ni ville följa med mig. Därefter kom J´s föräldrar och tog hand om barnen medans jag o J var ute och åt på en thai restaurang med våra grannar, jättegott och skönt. Efter maten gick vi även till Bisop arms och snackade strunt.
På söndagen åkte jag o J till Tuna Park en snabbis själva och handlade mat, så vi har verkligen haft det bra.
Tack alla för all hjälp!!

I dag sorterar vi tvätt och ska sen gå ut o busa efter lunchen. Sen hoppas jag på en barnvakt så jag kan åka på linedancen i dag, men mamma är visst magsjuk och Jimmy o pappa jobbar samt J så jag tror det kan bli taigt då de troligtvis inte hinner hem till 17.
Kvar finns då min bror men jag tror inte han vill ta hand om en 10 månaders, en 2,5 åring och en 4 åring......

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skönt med lite egentid! Vi ska nog försöka hitta en sådan dag/kväll här också snart känner jag. Man får inte glömma bort att vårda förhållandet och göra roliga, vuxna saker tillsammans utan barn. Nu låter det här helt fräckt, men jag syftar faktiskt på typ middag och bio :) Kram

2009-03-16 @ 13:54:43
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vad skön och mysig helg ni haft det.För oss blev det en liten lunch i alla fall. Inte helt fel det heller. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0