Utmanad

Jag är utmanad av Melkers mamma och då ska man skriva 8 sanningar om en själv..

1. Malin är morgontrött och kvällstrött
2. Jag kan ha ett jävla humör så passa er!
3. Jag brukar fuska och ge barnen godis mitt i veckorna om det är något speciellt.
4.jag har svårt att sova, ligger ofta och funderar på saker o ting och får de mest brillianta idérna efter kl 24.00
5. Jag brukar låta barnen äta frukost framför tv ibland när de inte har dagis dag.
6. Är inte så orolig som J är utan låter barnen hoppa och fara och klättra på det mesta (nästan)
7. Är lite lat när det gäller träning men har man väl kommit iväg är det jätteroligt oftast
8Jag är alldeles för mån om att andra ska ha det bra så att jag glömmer bort mig själv ibland.

Inte så roliga sanningar men alltid något!

Jag väljer att utmana Sonia (hon behöver uppdatera sin blogg lite nu) och Camilla.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Jag vet ju inte ens lösenordet till bloggen längre...

2009-03-21 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0