Tröttsamt

Det är frustrerande att barnen aldrig blir friska, trots handdesinfektion och allt..
I dag är Hugo lös i magen, det riktigt rinner men i övrigt mår de bra. Men de vägrar äta. leo åt en tallrik fil i morse och Hugo en macka, that´s it.
Vet inte vad jag ska locka med för mat för att de ska äta.

I dag skulle jag gått på rekryteringsmässan men eftersom barnen är sjuka och jag inte ville smitta ner någon barnvakt avstod jag. Men Camilla var där och hon lät meddelat att det var sämre än i höstas, tråkigt när de väl anordnas något.

I dag har vi faktiskt varit ute och lekt i lekparken, barnen gungade och åkte rutchkana en timme innan vi gick hem igen. Skönt då vi knappt varit utanför dörren sen i söndags.

Nu kommer Hugo och vill leka, han har tröttnat på brorsans sällskap. Hugo säger aldrig Leo utan enbart "Brorsan", det låter så himla gulligt!

Ska även packa inför kommande utbildning i Åby, Mölndal. Konstigt att vara utan barnen i flera dagar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0