Söta barn

Först o främst vill vi tacka mormor och morfar för att de kom och åt hos oss och busade med killarna. J är på killkväll, hoppas han har roligt!
Sen vill jag visa er hur otroligt söta barn vi har (om jag får säga det själv iaf...)



De leker med några vintermössor och min resväska när jag skulle packa inför kursen.




Leo gör lite konstig grimas men han ska alltid göra nåt konstigt på korten, undra vem han brås på???

Dax att strax kolla på Samanta och sen försöka sova. kan aldrig sova när jag vet att J kommer hem någongång framåt småtimmarna. Jag vill passa på o tacka söta snälla Jimmy som hämtar en lätt berusad man i kväll....

Kramis

Kommentarer
Postat av: Ebba och Moa

De är de sötaste killarna vi vet - om vi får säga det i alla fall :-) Vi vill pussa på dem snart!

2009-03-14 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0