Lössläppta kvigor på grönbete

Ja så känner jag och mina vänner LS och T oss just nu för om ynka 3,5 timme så styr vi kosan mot okända mål..
Nja okänt och okänt är det förstås inte, vi vet ju vart vi ska, närmare bestämt til Lundsbrunns kurort och vila upp oss i några dagar. Det ska bli en upplevelse utöver det vanliga att bara kunna njuta av middagen i lugn och ro, för att inte tala om sömnen. Jag hoppas bara att inte L snarkar......
Helgen går i chokladens tecken så vi ska få chokladmassage och gå på chokladprovning och även maten ska vara inspirerad av choklad.

Det hela blir ett spännande äventyr för trötta småbarnsmammor som vi, inte ofta vi kommer utanför dörren alla 4 samtidigt!

Hörs efter vår fantastiska helg!!!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tyvärr händer det ju att jag snarkar... Men vi får väl se till att hälla i dig lite vin så lär du sova som en stock ändå :-) Nu är de bara några minuter kvar tills ni kommer och hämtar mig. Lundsbrunn - here we come!!!

2009-03-27 @ 15:53:30
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Cathrine Iraeus

Vad häääärligt det låter!!!!

Berätta om allt för mig!! DVS: hur var det, vart ligger det men också: vad kostar det??

Kramis:

Cathrine

2009-03-28 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0