Kurs med Kurt

Jaha då har vi avklarat första dagen på kursen. Den är rätt svår och djupgående men det är bara att plugga. Vi kommer att ha 4 kurstillfällen under året och sen slutprov i nov, så det är ingen glidarkurs precis.

Tågresan gick bra och allt har gått i ett med korta  korta pauser mellan varje pass. Märks att man inte är van att sitta i skolbänken.
Har avnjutit både lunch och middag utan en massa kladd och gnäll och även kollat på let´s dance i lugn och ro. Men klart man saknar barnen, det är väldigt tomt och framförallt tyst!

Vi, jag, mamma och syrran sover i ett familjerum och jag sover i en våningssäng man fäller ner fr väggen, så lite barnkänsla har jag.

Tror dock inte jag kan sova hela natten trots jag har chansen, man vaknar ändå av vana, om jag inte vaknar av mammas snarkningar...

Har surfat runt lite och hittad en sida om nattskräck och det stämmer bra på Leo. Fast nu var det ett tag sen han hade sina attacker.

Ska glo lite på tv tills Samanta börjar och sen sova efter det.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0