Fredagsmys med killarna

I dag ska J på killkväll så jag o killarna är själva hela dagen men framåt kvällen kommer deras mormor o morfar och äter middag. Tror inte killarna har träffat morfar på över 2 veckor pga sjukdomar, och det är länge för att vara morfar då mormor o morfar bor 2 min härifrån.
Min mamma har varit barnvakt 2 grr denna vecka pga sjukhusbesök för min del men nu dröjer det 4 veckor till nästa gång, skönt!
I dag har vi tvättat 3 maskiner, dammsugit gillestugan, åkt pulka (så gott det går) och busar och de har lekt rätt bra men när de rycker ihop gör dem de ordentligt!

Nu ska vi leka med lego en stund innan vi ska börja med maten, det tar lite långre tid med två små kockar, de älskar att hjälpa till med maten och baka vill de göra ofta men problemet är att jag bakar aldrig och Leo tjatar att han vill baka..
Deras farmor o farfar kommer i morgon em så de kanske kan baka lite med dem.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0