Droppi dropp

I dag har jag fått remicadebeh nr 2 och det gick superbra. Första halvtimmen lyssnade jag när en dam babblade på om allt och ingenting. Sen kollade jag på 7 miljonärer som J laddat in i ipoden och därefter lyssnade jag på alla melodifestivalslåtarna. Så nu kan jag alla utantill...
Vid 13.20 var jag klar och åkte sen till Sveaplan och handlade lite mjölk o bröd. Kom hem lagom tills mamma, Elin & Jimmy hämtade barnen på dagis.
Följde med till mamma och åt god lunch, lax och klyftpotatis, jättegott! Sen var vi där länge och barnen lekte. De leker så bra när de är borta och det finns "nya" leksaker. jag följde även med syster o Jimmy till stallet för att ta in hästarna.

Sen syndade vi och J kom hem med pizza, men den var inte god alls, ska aldrig mer äta pizza......

Är även lite irriterad och vrong så det är bäst jag äntrar sängen snart....

Kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0