Borta bra men hemma bäst

Jaha då är kursen avslutat och det var en bra kurs men det bästa av allt var nog att få umgås med mamma och syster yster lite mer. Trots snarkningar och prat i sömnen....

Väl hemma har J mixtrat med det trådlösa internet och lite annat så inget nät fungerade förrens i morse, man blir helt ställd och ska helt plötsligt kontrollera en massa saker på nätet.

I går var det måndag vilket betyder linedance. Det är faktiskt riktgt roligt och vi ha nu lärt oss 6 danser på 5 tillfällen. Jag har bara varit där 3 gånger vilket betyder att jag måste vara supersmart eller hur?? Nja inte riktigt och det är lätt att danserna blandas ihop, men kul är det!

Annars har jag suttit över en timme i kö för blodprovstagning, ätit lunch med snygga och gulliga Lotta, handlat kläder åt Leo sm växer och behöver 104 på byxor. jag har även gjort spirometri (?) astma prov, men jag hade troligtvis inte astma, det var ju skönt att höra men samtidigt hade det varit bra då man fått nån medicin mot besvären.

På torsdag är det dags för remicade-beh igen och denna gång är det en baggis, nu har jag ju gjort det en gång. Ska ta med mig en film så jag slipper glo på nån gammal såpa på tv...

Nähe dags att göra lite nytta innan sängen väntar.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0