Årets första grillning

I dag har vi grillat för första gången i år, J idé så klart men det var mysigt. Karré med klyftpotatis, tzatziki och sallad, en riktig sommarmåltid!
Fast jag gillar inte karré, det är smkt senor och fett i men det var ändå gott och gav en längtan till vår och sommar...

Annars händer inte så mkt här, Leo har inte ätit något på hela dagen och så har han feber nu på em/kväll men han har druckit lite saft.
I morgon börjar J jobba igen och barnen får vara hemma ons-tors, jag ska försöka få en barnvakt så jag kan smita någon timme till Rekryteringsmässan på torsdag em. Sen hoppas jag att ingen spyr eller blir lös i magen mer så de kan gå på fredag då jag ska åka till Åby. Annars får J vabba då. Sånt är livet!

Nu ska Hugo bada, han 'r en riktig lortgris!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0