ohh vad jag längtar

Jag längtar efter semester med husvagnen samt efter en utlandsresa i vinter. Det först nämda blir verklighet om cirkus 2 veckor och jag kan nästan garantera att det fina vädret är bort blåst tills dess men förhoppningsvis har det blåst dit vi ska.
Det sist nämda blir nog inte verklighet alls i år utan troligare nästa vinter.

I sommar ska vi till Halmstad med Fam CC, sen hoppas jag på en snabb tripp till Gekås Ullared, därefter till Lysekil och hälsa på barnens farmor & farfar och därefter en vecka med Fam Gunnarsson på Daftö.
Därifrån tar vi oss hem i sakta mak och hoppas kunna hälsa på E,J & M samt några andra kompisar till Johan.

Innan och efter trippen blir det några dagar hemma med fixandet utav trapp till altan och förhoppningsvis ett räcke. Vi ska hälsa på hos Fam T i S-näs och troligtvis säga Hej till våra andra kompisar oxå.

Är lite tråkigt att ha rutten bestämd redan nu men Daftö var nästan fullbokat och Halmstad är fullbokat så där får vi lita på turen. Ullared har Johan lovat att vi ska besöka varje år eftersom jag gick med på att köpa husvagn!! Fast jag vet inte det där om varje år men vi får väll se.

Nu ska jag hänga lite tvätt innan jag ska hämta barnen för att sen bege oss till Axels kalas.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken mysig sommartripp! Jag gillar det där med Ullared-överenskommelsen ;) Det vore trevligt med Eskilstuna-besök här! Ha det bra! Kram

2009-06-28 @ 20:16:33
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0