Midsommar

Firades med andra husvagnstokiga eller bara tokiga vänner, totalt 10 vuxna och 10 barn. Helgen flöt perfekt utan minsta bråk mellan barnen, alla hittade "sin" kompis utom de älsta killarna som hittade ett flertal tjejer istället.
Själva campingen  Läppe camping är jättemysig och lagom stor. De anordnade fiskdam, skattjakt, ansiktsmålning, tipspromenad med femkamp utöver de traditionella midsommar aktiviteterna så som att klä stången och dansa. Gratis glass och korv bjöds det på oxå.
Själva vädret var också bra och sällskapet trevligt så vi har inget att klaga på, möjligtvis att vi var tvungna att åka hem då vädret var som finast.
Som vanligt har jag inga bilder i min kamera eller dator utan Johan har dem i sin och där kommer jag inte åt dem, så jag får återkomma med fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0