framtiden räddad

Hej på er!

I går kom beskedet att travskolan får en del av pengarna de sökt i en stor satsning som STC gör. Pengarna Sundbyholms Travskola får ska användas till att anställa någon på 75% i ett år. Denna någon kan troligtvis bli jag.
Känns så skönt att veta att jag nästan med all säkerhet har min framtid säkrad i ett år framöver.

Men det gäller att ligga i om jag ska få några elever tills hösten. Måste ut med information om vilka kurser som ska börja i höst. Men det kommer att bli jättekul att få chansen att starta upp travskolan mer kontinuerligt och jag hoppas inte eleverna sviker mig.
Så alla ni som känner någon som är intresserad av hästar, tveka inte att anmäla barn och ungdomar till travskolans kurser i höst.

Den här sommaren kommer att bli bra!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller tummarna för att du får jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0