Yes!

I dag har det varit en händelserik dag, dels har min klänning kommit, jag har varit och handlat med två vildar, sen åkte jag och vildarna tåg till Södertälje där Johan hämtade oss och sen åkte vi till Järna och min allra bästa barndomskompis.
Vi pratades vid i dag på telefon och bestämde att vi skulle komma över på middag, vi ses typ 1 gång om året så det var riktigt spontant. Jag släpade med Leo´s bilbarnstol på tåget så Johan kunde hämta oss på väg fr jobbet.
Vi hade en trevlig kväll trots att våra barn säkert i deras ögon upplevdes som vildar, de var helt tokiga, kladdade vid matbordet och härjade.
Deras son framstod som rena ängeln och bara satt och tittade. de har dessutom fått en alldeles underbar liten dotter som är 3 mån prick i dag. Man blev ju inte mindre sugen på en liten bebis precis..(Eller jag då..)
Åh hon var såå söt, fy vad jag är avis.

Fast mina barn är ju otroligt söta de också så klart, de är världens bästa för de somnade i bilen och vi kunde bära in dem o lägga dem igen, har aldrig hänt förut.
Så jag ska strax ner i källaren och krypa ner brevid resten av familjen. Vi har belägrat oss i källaren nu då det är så varmt ute.
Avslutar med lite bilder från dagen. Hoppas ingen tar illa upp och vill de inte vara på bild så hojta till.


I bland får man muta med tåggodis...


jag o vildarna vid Södertälje Syd



Hela söta familjen


De leker Tigrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0