Besöksdag

I dag har vi haft besök hela dagen.
Först kom min kompis Pernilla och hennes nya kille på besök och jag måste erkänna att denna gång har hon fått tag på ett riktigt kap! Så Pernilla, behåll honom länge!!
Pernilla och jag har inte setts på 2 år men vi hade massor av gamla minnen att prata om, superkul.
Därefter kom Nea över med Max så han fick leka lite hos oss, eller leka och leka våra söner att inte så värst intresserade av att leka med sin kusin tyvärr.

Söta Max


Efter att Max gått hem kom vi på att vi var lite hungriga och inte har nån mat så vi åkte och köpte American Pizza med min pappa, så därefter kom Nea & Max tillbaka men denna gång i sällskap av min bror Johan oxå.
Knappt hann de lämna oss förrens det plingade på dörren och där stod en familj härifrån Hällberga med sina tre barn.
Det blev stoj och stimm och en massa skitsnack.
Kul med lite spontanbesök!

Besöket i går hos fam T kommer i ett eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0