Julgransplundring

I går em hade vi julgransplundring, eller jag och min bror klippte ner granen först för den barrade så mkt och vi dansade sen runt bocken istället.
Vi hade fullt drag runt bocken, Jögga kom med Ebba och Moa, Leo & Hugo och deras mormor och morfar, moster och Jimmy och Nea, morbror och Max.
Efteråt fikade vi alla och de flesta fick den välbehövliga påsen efteråt, fylld med både nyttiga och onyttiga saker..

Jag tror vi vuxna hade roligast faktiskt, barnen var mer intresserade av påsen och fikat..







Tur det bara är en julgransplundring om året, var svettigt att dansa.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser ut som ni hade skoj, jag hade gärna varit med och dansat lite :-)

2009-01-15 @ 19:08:03
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0