Dålig på att uppdatera

Fy vad jag blivit dålig på att uppdatera, men det är tyvärr inte lika roligt längre samt att jag har tusen saker i huvudet just nu.
Men livet här rullar på, barnen är på dagis och J jobbar. Jag letar jobb och ska äntligen få träffa en handläggare fr rehab-gruppen på tisdag och diskutera vilka möjligheter som finns för min del. Hoppas på praktik för att utröna om jag kan arbeta heltid/halvtid etc.
Är just nu inne i ett skov vilket innebär att jag är stel i ena axeln, svullen i händer och fötter. kan inte gå inne utan topplor eller inneskor. Som en gammal tant med andra ord...

kram så länge

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skoj med en uppdatering :) Tråkigare att du inte mår bra. Hoppas det löser sig på bästa sätt när du träffat handläggaren!



Kram, Jennie

2009-01-22 @ 17:13:48
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara

Malin, har du prövat akupunktur - det verkar ju hjälpa det mesta? Nu vet jag ju inte om det kan hjälpa just dig och din problematik - men kanske väl värt ett försök(kan rekommendera ett besök hos min sambo sjukgymnasten om du vill prova)? Hoppas må bra fen kommer och besöker dig snarast för att må dåligt är INTE skoj!



Kram Sara

2009-01-23 @ 11:12:45
URL: http://sarasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0