Vibträning & prover

I dag har jag tagit nya prover inför det kommande droppet med Remicade på fredag. Efter det var jag o Nea och Vibtränade, armhävningsövningen är rätt jobbig.
I går dansade vi 2:a gången på Linedance och denna gång var det mkt jobbigare och jag blev dö svettig! Har 0 kondis.
Men i den här takten lär både musklerna bli större och kondisen bättre.

Annars ska jag ta tag i bokföringen i morgon så den blir klar och kan lämnas till revisorn, jag hatar verkligen bokföring men men det måste göras. Och på torsdag är det träning på vibben igen och efter det fortsatt bokföring. Usch o fy!

Nä nu ska jag strax äntra sängen och drömma om vart vi ska bege oss med husvagnen i sommar. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0