Mkt har hänt

Sen sist. Jag och barne hade det mysigt hemma själva, på söndagen flyttade vi en massa ved från mina föräldrar. Alla hjälpte till


Tack snälla farmor och farfar för all hjälp!
Efter det var vi till min kusin David som fyllde 20 och fikade lite.

I måndags besteg vi berg! Eller en snöhög iaf..





Det var snälla grannen som tippat en stoor hög på vår tomt!

Sen i tisdags var jag hos min RA doktor, fick kortisonspruta i hö axel och det gör ont!! Har haft så ont i axeln i en vecka, det bultar o värker när jag ska sova.
Och sen ska jag få ny medicin i morgon, i droppform vilket ska ta 2,5 tim. Själva besöket tar 5 tim och jag är lite smånervös men det ska nog fixa sig. Men vad ska man göra i 2,5 tim när man ska vara still?? Läsa, lyssna på musik, sova??? Sen kommer jag få dropp om 2 v, 4v och sen var 8:e vecka.
Men som sköterskan sa: Du kommer att kunna slå klackarna i taket sedan...

Och jag glömde bort, i måndags kväll var det premiär för vår Linedancekurs och det var superkul och relativt lätt (en så länge), vi lärde oss 2 danser på 16 steg vardera. Kul kul!

Och så har jag börjat Vibträna oxå, här ska sättas fart på flås och fläsk..

Men nästa vecka blir ingen träning pga jag och barnen ska åka till idre några dagar med min mamma o pappa. Syrran och Jimmy kommer att vara där oxå. Kul kul.

Nä ni, dags för lunch innan busungarna ska hämtas på dagis.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kul att åka till Idre! Hoppas du känner dig bra då och att det går bra med alla ingrepp och mediciner! Kram, Jennie

2009-02-11 @ 16:17:59
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0