Magsjuka

Ca 20 min innan jag skulle hämta barnen ringde det fr dagis. Hugo hade spytt. Kul kul. Dock lite förväntat då min syster spytt i natt och morse men henne har inte barnen träffat, dock träffande jag henne i måndags.
Sen nu här hemma har han spytt 4 gånger och nu sitter han och försöker dricka lite vatten.

ja så är läget här hemma just nu. Ringde J som är på väg hem för undsättning. Hugo vill bara sitta i knät och sen kommer det upp så man får byta kläder och skura. Men han börjar gnälla precis innan så man blir lite förvarnad.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej!

Din stackare!! Inte kul när barnen är magsjuka.. Vi hade det ju över jul, inte kul... Hoppas det värsta är över till natten!!!

KRAM: Cathrine

2009-02-25 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0