Home again

Nu är vi hemma välbehållna! Det var riktigt mysigt i Särna/Idre med all snö. Och det var kallt -15 till -25, men det är inget man känner av på samma sätt så man kan ändå vara ute och leka några timmar i -15 grader.
Barnen åkte mest bob ner för en rätt lång backe alldeles själva och Leo åkt lite skoter. Hugo som annars är den våghalsiga ville inte åka skoter alls utan åkte bara 5 min när inte jag var med.

Men hela äventyret var lyckat och barnen fick umgås med sin moster, morfar, mormor, gammelfarmor och farfar + några andra väldigt mycket vilket jag tror var uppskattat från alla håll.

Både hemresan och ditresan gick bra trots att det tar cirka 6 tim enkel resa. På hemresan kräktes dock Leo en gång, tror han blev åksjuk men annars gick allt bra.

Här kommer lite bilder från våra dagar i Särna/Idre


Moster & Leo tävlar mot morfar & Hugo


Leo & Jimmy på skotern


Killarna kollar på tv i stugan


Nu roper killarna på mig, dags att återgå till lekandet. Jimmy tog jättefina bilder på killarna så jag ska be att få några av honom.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0