fredag

Äntligen är det fredag. Ska bli skönt med lite helg men tyvärr är J borta på kick off med jobbet, de är på Bjursås skicenter eller vad det hette. Men jag får fin besök ikväll av fam CC så det kommer att bli livat.
Sen i morgon har jag för mig att jag skulle hjälpa till på ett jippolopp och på söndag får jag inte glömma bort att vi har fodringen av hästarna.
I natt och i morse snöade det här och jag hoppas det får ligga kvar en stund.

Barnen har sovit oroligt hela denna veckan så det där med sova hela natten var en engångsgrej tyvärr.
Och Leo har börjat hosta igen och är hes och nu hör jag att de slåss och gråter därinne.

Ska kolla läget. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0