Artikel H & C

Jag har ju som bekant skrivit en artikel för tidningen Husvagn och Camping som ska publiceras i maj. Skickade iväg artikeln i måndags och fick till svar att de var ute och provade husbilar och återkommer på fredag.
Nu i går låg jag och grubblade vilket jag alltid gör när jag ska sova. Jag kom på att artikeln inte var så bra utan började få fram eh helt ny artikel i huvudet. Så nu har jag suttit och försökt knåpa ihop en ny artikel.
Vad dum man är egentligen, oftast är det första man skriver jättebra men så är man så osäker på sig själv och tror att allt annat är bättre.
varför inte låta dem läsa den första och SEN om de har synpunkter skriva en ny?

Nå jag, jag fick bara ihop 3200 tecken i dag så jag gav upp och inser att de får läsa min andra först och sen gör jag en ny. Har ju en massa annat jag skulle gjort i dag istället. Men men då kan jag ju inse att jag inte är sysslolös i morgon heller... (och inte nästa vecka heller..)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0