Sjukstuga

I söndags tog jag och J den berömda vaccinationssprutan emot svinsjukan och jag fick på kvällen 38 i temp och djävulskt ont i armen. Hela gårdagen värkte armen men framåt kvällen började jag få ont i lederna i nästan hela kroppen. Så med en massa värktabletter genomled jag natten och nu är jag endast svullen/har värk på vänster sida.
Däremot så är leo snorig och hostar jättemkt och Hugo hostar nattetid så de är hemma med mig sen igår. Hugo är egentligen så pigg att han kan gå till dagis men vi ställde inga klockor i morse och vaknade vid 8,30 så han fick vara hemma och bråka med oss. För han är en riktig retsticka nu när Leo vll ta det lugnt.

Annars så hade vi en jättetrevlig kväll på ishockey´n. Modevisning, tävlingar, billiga drinkar (20 kr) och 4 gratis drinkbiljetter och trevligt sällskap- ja då klarar man sig långt!
Träffade J´s kollega J med fru, supertrevliga och dessutom husvagnsägare så det blir nog några husvagnstrippar tillsammans framöver!

Ska återgå till barnen o be Hugo hänga tvätt med mig så Leo får några minuter i fred.

Ha en bra dag!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Kollegan J:s fru

Vad kul att läsa din blogg! Konstigt det där hur olika man kan reagera på svinissprutan. Mina barn kände inte av den alls, men jag fick också lite feber. Nu funderar jag över om barnen ska ta en till eller inte...Mina barn har också varit hemma idag. Min man kom tillbaka hem med Johannes i morse - han påstod att han inte mådde bra. Sen har han varit hur pigg och glad som helst hela dan. Lillasyster fick också vara hemma och de har retats och bråkat mest hela tiden.

Hoppas Leo blir bättre snart!

Vi ser fram emot husvagnstrippar med er framöver!!! Kram!

2009-12-08 @ 20:31:40
Postat av: Carolina - Vinn Bellio-tofflor och valfri body/tröja i min Julkalender idag!

Inte kul med biverkningarna - hoppas du mår bra nu!

2009-12-09 @ 14:55:12
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0