Ishockey

i kväll ska vi på fest med J´s jobb, de har 20-års jubileum och har bjudit anställda, respektive och kunder på middag och ishockey. Ska bli spännande då jag aldrig sett hockey live.
Barnvakt ska E & J vara men lille Hugge hade igår 39 graderas feber och för tillfället ligger hans tempt på 37,8. Men systeryster är så duktig så det är nog inga problem. Tyvärr hostar och snorar han så det blir inhalatorn som gäller och Alvedon men jag litar fullt på E & J. Bättre barnvakter finns inte!

I går var jag, mamma och syster på travets julshow- stjärnorna på travet, eller rättare sagt så stod vi i garderoben, tjuvsmakade maten och lyssnade på de otroligt duktiga artisterna. Det var en lyckad kväll trots att jag var hemma vid 23,30. Är inte van att vara vaken så länge och betydligt längre än så lär det bli i kväll/natt.

Ha en bra kväll, här ska duschas så jag är redo kl 15 då vi ska ses inne i stan, länge sedan man började en utekväll redan kl 15...
Hur ska jag orka????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0