Händelserik dag

i går var en händelserik dag.
Först träff på AF för att diskutera lönebidrag, därefter åkte min toppenbraiga handläggare med mig till travet där vi fortsätta diskutera och skrev på en massa papper. Sen släppte jag av honom i stan och åkte för att ta blodprov. Då sa det pang vid ett rödljus, jag stannade men inte bilen bakom. Pratade med johan i telefon- oj nu blev jag påkörd.
Så jag ut och tjejen och jag bestämde att vi skulle åka till hennes mormor o morfar för att göra upp. Tog sedan hennes bilnr, namn och tel innan jag åkte vidare. jag fick en repa så vi får se vad som händer.
Sen fick jag vänta i 50 min för blodprovet men jag träffade en jättegullig tjej och hennes dotter så vi pratade om allt. Sen blev jag dessutom stucken av en bekant.
Sen tillbaka till stan för att skriva på ett papper AF glömt och sen äntligen hem.
Därefter kom mamma och var barnvakt så jag o Johan kunde köpa klart de sista klapparna, skönt!
Behöver jag säga att jag somnade gott?!
Så här mkt uppståndelse är lilla jag inte van vid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0