fredag igen

Den här veckan har inte varit så rolig, jag blir helt rastlös, irriterad och vrång när jag är hemma och inne med sjuka barn en hel vecka. Men nu är de i ok skick så livet börjar igen.
Och det lackar mot jul vilket betyder att jag som tyckte jag var duktig o köpte många julklappar i början av nov på Ullared inser nu att framförallt Hugo behöver lite påfyllning pga hans födelsedag.
Men vad ska man köpa till en 3-åring vars storebror (och han själv) har en massa prylar??
Förslag mottages tacksamt!
Annars har jag i dag äntligen fått tag på min handläggare på AF så vi kan prata om lönebidrag och jag fick tid nästa vecka, ibland har man tur. jag har även fått tid för ny påfyllning av Remicade på torsdag och Leo ska till öron/näsa hals på onsdag och jag ska troligtvis skriva på mina anställningspapper på tisdag efter AF. Så jag har att göra min sista praktikvecka. Sen blir det stämpling fram till 1 feb coh då blir det hårdköra med jobb på kvällar och helger men det känns bara kul!
Nu ska jag o killarna äta överbliven pizza sen i går och sen 14,30 ska Hugo förvandlas till en peppis och 15 är det firande på Moje. Kul!


Avslutar med en bild på drömhusvagnen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0