Möhippa!





I går "överraskade" tjejerna mig med min möhippa. Eller överraskad och överraskad, jag hade försökt att lista ut datumet så jag var relativt förberedd dvs uppe med tuppen och iklädd ok kläder och hade storstädat hela huset dagen innan......
Först så fick jag promenera den korta biten hem till P för en eminent frukost. Lyxigt!
Sen på med snygga kläder och naturligtvis den obligatoriska tiaran med tillhörande slöja.
Därefter åkte ögonbindeln på och vi åkte iväg med bilen. Ut med förbundna ögon och jag hörde musik och en massa massa röster.
När bindeln åkte av stod jag mitt i startfältet av Dianamilen- jag som inte kan springa en meter utan att typ kissa på mig!
De andra tjejerna var så söta i Team Malin hattar! Som tur var behövde jag bara gå 2,5 km men jag hade ett superbra team som höll mig sällskap. Och jag vann ju nästan! Därefter väntade dans på scenen med en väldigt svettig fantomen!
Sen picknik i vilsta och därefter provade vi alla på frisbeegolf, skitkul helt enkelt!!
Jag fick i uppdrag att dra ihop några pers att dansa linedance med men de på vilsta camping var lite svårflörtade men jag hittade ett partygäng på 50+ som ställde upp.
Sen blev jag ompysslad med ansiktsmask och lite makeup. Och jag som aldrig sminkar mig annars blev skitsnygg!
Vi åt god mat och därefter den stora överraskningen- sexparty! Mkt kul hade hon att välja på..
Kvällen avslutades med dans och singstar och en massa prat om ditten och datten!
Jag har säkert glömt nåt men det var dagen i stora drag.

Jag vill tacka alla fantastiska vänner som gjorde dagen lyckad!

Tack!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cathrine Iraeus

Det var jättekul att få dela denna dag med dig och ser med förväntan fram emot bröllopet! Jag vet att du kommer att vara skitsnygg!

Hoppas du mår bra idag!?

MÅnga Kramar: Cathrine

2009-08-23 @ 19:47:02
Postat av: Sonia

Kram på dig! Jag hade också superskoj!!

2009-08-24 @ 10:29:51
Postat av: Lotta

Kul att du uppskattade dagen, jag hade också superskoj! KRAM

2009-08-24 @ 11:27:45
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0